pátek 23. prosince 2011

let's pretend











please let me show you where we could only just be for us

všechno za poslední týdny.
1 2 3 nell. poslední dobou jsem nostalgická a vzhledem k tomu, jak to u nás doma vypadá vzpomínám na to, jaká jsem byla přesně před rokem, koho jsem tenkrát měla ráda, co jsem dělala. hodně lidí mi říká, jak moc se neustále měním, každým dnem, a já to můžu jenom potvrdit .)

vánoční bruslení v Ostravě.

úlovky z h&mka. taky se vám někdy stane že něco koupíte někomu neurčitému a nakonec si to necháte? .D máte něco z této kolekce? já se těším až si tam něco pořídím i po Vánocích *.*

každému přeji krásné Vánoce jako možnost si po dlouhé době odpočinout a na chvilku se doma zastavit .D
já jsem bohužel právě teď trochu smutná právě z toho, že jsou Vánoce a já jsem sama doma a nedokážu jenom tak odpustit a tvářit se vesele, jenom proto, že je 24. prosince. snad se do večera stane nějaký zázrak a mně tohle přejde ^.^

en



4 komentáře:

  1. zůčastni se mé vánoční giveaway na http://dreamworld-e.blogspot.com/ :))

    OdpovědětVymazat
  2. mas nadherne vlasky!
    http://cookieswardrobe.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  3. I love the lipglosses! :)


    P. s. U are welcome to check out my fashion blog anytime! Thecabinetoffashion.blogspot.com

    OdpovědětVymazat